منتدى شباب السودان المبدع
مرحبا بك ايها الزائر نرحب بك و يشرفنا ان تكون عضوا معنا بتسجيلك


في منتدى شباب السودان المبدع

نتمنا لك زيارة سعيده والمشاركة معنا وتقبل تحيات فريق الادارة
منتدى شباب السودان المبدع
مرحبا بك ايها الزائر نرحب بك و يشرفنا ان تكون عضوا معنا بتسجيلك


في منتدى شباب السودان المبدع

نتمنا لك زيارة سعيده والمشاركة معنا وتقبل تحيات فريق الادارة
منتدى شباب السودان المبدع
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.


. *”˜.•°*”˜•منتدى••.•°*”˜ شباب السودان ˜”*°•المبدع. ˜”* °•.˜”* صفحتنا. *”˜˜”*°•. ˜”*°••••••°*”˜ .•°*”˜˜”*°•. تضم أفضل الأعضاء *”˜˜”*°•. ˜”*°••••••°*”˜ .•°*”˜˜”*°•.
 
الرئيسيةالأحداثتي في قرانالمنشوراتأحدث الصوردخولالتسجيلالمنتدي الاسلامىموقعنا على الفيس بوك

 

 Peace be upon you.

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
وكيل المشرف

وكيل المشرف


عدد المساهمات : 114
تاريخ التسجيل : 07/10/2011
العمر : 33
الموقع : internet

Peace be upon you. Empty
مُساهمةموضوع: Peace be upon you.   Peace be upon you. I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 28, 2011 4:46 am

Peace be upon you.

Always I liked to see my teachers as guides, helpers and friends. Thus, I hope to be so to my pupils.

Teaching is not such an easy career that you give and take, it's
beyond that it's a deep relationship between the two. The classroom is
the most appropriate place to share our experiences, ideas, feelings and
information with pupils.
To limilt the process of learning in recieving - giving is totally wrong as the result won't be as good as we want.

But, does the atmospher help us to implement this? Are our teachers and pupils able to make these thoughts a reality? .
teaches should like teaching,puilps should like learning.
For me, the day I stop teaching, it's the last day in my life.
So pleased to share you El-ounoud
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
Peace be upon you.
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى شباب السودان المبدع  :: منتدى اللغات الأجنبية و تطويرها Forum foreign language and develop-
انتقل الى: